Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

escort escort
escort escort
escort

Üvey Kardeşimle Belediye Otobüsünde Sikiştik

Aile içi sex hikayeleri, Mobil Sex Hikayeleri, Türbanlı Hikayeler 14 Eylül 2016

Merhaba arkadaşlar ben buse 19 yaşındaıym. Balık etli bir kız sayılırım. Özellikle ayna karşısında kendimi izlemeye bayılırım. Çünkü son derece mükemmel ve seksi vücut hatlarım vardır. Oldukça neşeli bir yapım olması benimle birlikte insanların harika vakit geçirmesine sebep olmaktadır. Annemle babam ben küçükken ayrılmışlar. Ben annem ile birlikte kalıyorum. Annem ikinci bir evlilik yapmış ve bir erkek çocukları olmuş. Üvey kardeşim benden 2 yaş küçük. Yani 17 yaşında. Adı Mustafa. Yaşına göre oldukça iri cüsseli bir yapıya sahip. Bir gün üvey kardeşimle beraber çarşıya gezmeye çıktık. Olukça yakışıklıdır da. Kız arkadaşlarını falan hep anlatır bana. Neyse konumuza dönelim. Beraber akşama kadar çarşıda gezdik dolaştık. Akşam saatleri geldiğinde otobüs ile eve dönecektik. Benimle beraberken kardeşim oldukça keyifli vakit geçiriyor. Durağa geçtik otobüs bekliyorduk. Akşam iş çıkış saati olduğu için otobüs dolu geldi. Biz zar zor arka kapıdan otobüse bindik. Arkamızdan da otobüse binenler oldu. Biz sıkış sıkış giderken otobüs her durakta yolcu almaya devam ediyordu. Mustafa gözleriyle önüne gelmemi söyledi. Biri fordlamasın diye herhalde böyle düşünmüştü. Yüz yüze bakıyorduk. Ben ani bir hareketler arkamı dönmüştüm ona ve yolculuğumuza devam ediyorduk. Bu sırada otobüs bir durağa daha geldi ve yine yolcu aldı. Artık neredeyse nefes alamayacak durumdaydık. Erkek kardeşime değmemek için çaba gösteriyordum fakat başaramıyordum. Artık yapışmıştık adeta. Az sonra arkamda hafif bir sertlik hissettim erkek kardeşimin cinsel organı götüme sürtüyordu. İçime ılık ılık bir şeyler aktığını hissettim. Artık bu bir oyun gibi geliyordu bana ve arkamdaki sertlik git gide büyüyordu. Arkamda adeta dev bir yarrak götümün arasındaydı ve bana baskı uyguluyordu. Benim çok hoşuma gidiyordu ve kendimi daha geri iterek kardeşime el bile değmemiş bir götün arasında heyecan dolu dakikalar sunuyordum. Kardeşim götümün arasında gidip gelmeye başladı. Camdan yüzünü görebiliyordum gerçek anlamda zevk alıyordu. Birden eliyle belimi  tutarak beni kendine bastırmaya başladı ve gidiş gelişleri dahada hızlandı. Ben titreyerek boşaldım ve kardeşimde aynı şekilde boşaldı.

Yorum Yaz

  • Karımı zenci adama siktirdim

    tarafından on 9 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Merhaba ben Celal, işte size başımdan geçen bir olay. eksiği çok fazlası yok. sitede yer olamayacağı düşüncesiyle. birçok şeyi anlatmadım. çoğu detaylara girmedim hatta üstünkörü geçiştirdim, Bunun için herkesten özür dilerim. Çok sevdiğim çok güzel olan karım Aysel’le uzun süredir kavgalıydık Bir gün kardeşim amerikadan aradı. çalıştığı şirketin patronu, başka bir şirketle anlaşmaya çalışıyormuş o […]

  • Karı Koca ve Grup Seks Deneyimimiz

    tarafından on 7 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Bundan bir ay kadar önce chat kanalının birinde gezinirken evli bir çift ile tanıştım ve Bursa’lı olduklarını üçüncü birini aradıklarını yazdılar. Ertesi gün için anlaştık ve bir cafede buluştuk. Semra 35 yaşlarında ama genç kızlara taş çıkartacak kadar güzeldi. Kocası 38 yaşında zayıf yapılı, 175 boylarında kültürlü bir erkekti. Ben Semra dedi kadın ve kocasıda […]

  • Yengem tam bir kaşar

    tarafından on 8 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Adım Berk. 22 yaşında, 1.84 boyunda, sarışın, yeşil gözlü biriyim. Ankara’da özel bir Üniversite’de okuyorum. Çevrem tarafından çekici yada yakışıklı olduğum yönünde tepkiler alsam da, ben mütevazılığı koruyorum. Olayın kahramanı Sevgi yengem 24 yaşında. Ankara’nın zengin tüccarlarından olan amcam ise 40 yaşında ve ikinci evliliğini Sevgi yengem ile yaptı. Amcamlarla evlerimiz biribirine yakındır, sürekli beraber […]

  • Hemşire ile muhteşem seks itirafım

    tarafından on 8 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Adım sanım önemli değil. Basımdan gecen bir olayı yazmak istedim sadece. Arada bir girip okurum hikayleri ve porno seyrederim. Zaten cağımızda pc kullnıpda okumadım seyretmedim diyen yalan soyler neyse işte coğu hikaye sallama yok kapı komsumu siktim yok karısını hemen yatırdım domalttım ne lan bu sanki cevremizdeki kadınların hepsi orospu. Hic alakası yok coğu hayal […]